2012

Har varit i stallet hela dagen idag, därför det har varit sämst update! Skrittade ut Buz i lite mer än 1 timme idag, det gick kanon! :)
Det kommer snart en film från igår och även nån film när jag tränar inkallningar med Trolle, fast de kanske kommer imorgon.

Jag hoppas verkligen 2012 börjar bättre än vad 2011 gjorde! Den 1 januari blev jag sjuk, den 6 januari gick Beauty bort... Absolut inte kul!! Det är helt sjukt att det snart är ett år sedan Beauty lämnade oss.
Den 6-9 januari åker jag och mamma till London, längtar som f*n! :D
Sen i mars åker familjen tillsammans med några komipsar på kryssing, ska även vara i USA några dagar innan och efter vi hoppar på båten.

Jag hoppas att jag och Buz kommer ut på några klubbtävlingar/tävlingar. 2012 ska bli sjukt kul iallafall och jag
läääängtar!!
Vilka vackra miner man kan slå till med då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mysigt ut!!;) Hur högt vill du hoppa mde honom!!!

2012-01-01 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0