aaj, min näsa...

Förlåt för så DÅLIG uppdatering igår! Jag var i stallet hela dagen (efter skolan då). Jag red Buz, tog in hästarna, fixade stallet, tog hand om katterna och ryktade Trolle, min söta lilla lergris! ♥

Buz var väldigt duktig igår! Inte speciellt pigg för att ha vilat i nästan en vecka. Vi tränade på förhållningar i skritt och trav :)

När pappa kom för att hämta mig tog han med min kamera så jag kunde fota de söta hästarna lite. Jag skulle fota Trolle och mig så jag la mitt huvud intill hans också fick han typ rådamp på mig och bet mig.. Min näsa e blodig nu, och väääldig svullen, haha! ;) Tur att jag inte ska till skolan idag, det är bara det att det är genrep till luciashowen idag och där är ju hur många som helst + att jag ska på kalas x) Och imorgon ska jag på fika hos Jessica och där är några andra som hon har bjudit dessutom luciashow på kvällen.. haha, som det kan gå!

Men det värsta var att när han hade bitit mig, direkt efter for han till andra boxkanten för han var rädd att jag skulle slå honom... (Han har inte haft det så bra på sitt förra hem som sagt). Jag fick jättemycke näsblog så jag skulle hämta bommul och sen skulle jag gå in till honom igen och klappa lite på honom så han inte trodde jag var arg på honom, såg man att han var beredd på att hoppa bakåt.

Knäpp fråga men vill ni se bilder på min näsa? xxx)
bilderna (på hästarna) får ni lite senare, ska först lägga in dom i datorn och kolla på några avsnitt av julkalendern :)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Klart vi vill se bilder på vad den lilla ligisten gjorde med din näsa :)

2011-12-10 @ 08:55:57
Postat av: Emelie

skulle vara kul att se vad lergrisen har gjort :)

2011-12-10 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0