blåsigt och regnigt

Var i stallet en liten stund precis. Jag skulle egentligen tömköra Trolle idag men Jezz ringde mig (innan jag åkte dit) och sa att det inte gick därför att hästarna vägrade gå framått. Så jag åkte dit, borstade lite på Trolle och mös med alla hästarna. Sen la jag ut 6 fullpackade halmpåsar till stonas skjul, dom går på lösdrift. Så dom blev glada!
Jag tog hö, sopade stallgången och tvättade 2 plastskålar som dom får mat i ute i hagarna, asså krafft och sånt :)

Jag hoppas det är lite finare väder imorgon så jag kan hitta på något med hästarna! Och så fort Jessica blir frisk från sin ögoninflammation (krya på dig!) ska vi påbörja att köra in Trolle! :D Vi ska börja med att sätta fast nått däck bakom honom och se hur han reagerar, och jag hoppas han är lugn!
Det ser jag verkligen fram emot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0