brännmärket har gått över --> ont i rygg och huvud...

Jag var i stallet idag och tog hand om de små och stora hästarna, därför uppdateringen har varit sämst.
När jag hade gett hästarna hö tog jag in Buz och gjorde honom klar för ett dressyrpass i paddocken. Det gick superbra! Staketet har vält i den ena delen av paddocken och han tycker det är väldigt läskigt så när han var framskrittad red vi på en volt där. Han var väldigt tittig men han gick ändå väldigt nära!
När vi galopperade tog han ett riktigt bocksprång och stack, så jag flög av och landade pladask på bakhuvudet och ryggen.. Det kändes som huvudet skulle explodera, och jag hade haft lite ont i huvudet innan jag åkte till stallet, sjukt ONT gjorde det iallafall. Ryggen brände och både den och huvudet gör fortfarande ont.. :( Menmen, vem har sagt att det ska vara lätt att rida? ;)

Jag ville egentligen inte hoppa upp igen för huvudet och ryggen tog kol på mig men jag var ju tvungen. När jag ändå var uppe tog vi en galopp och lite trav, och det gick galant! :)
Sen skrittade vi av och han fick mycke klappar och beröm!

Imorgon ska jag till stallet igen men då är det Maddes tur att ta stallet och hästarna. Zaza kommer ju imorgon! :D
Men klappa på hästarna ska jag göra iallafall och har jag tid och Madde inte har gjort något med Trolle kanske vi hittar på något. Vi får se! :)
bilderna är inte från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0