glad nyhet!

Godmorgon! En sak jag inte har berättat för er är att det kommer en ny fin liten häst till stallet på tisdag! :D
Tisdagar e ju inte mina stalldagar så jag kommer inte kunna se henne förrän efter jul!! :(( ååååh shiiit vad jag lääääängtar!!
Ni undrar säkert varför jag inte kommer kunna träffa träffa henne förrän efter jul, (Sazza heter hon förresten) det är för att jag har inte stallet på tisdagar, onsdagar och torsdagar och på fredag åker jag bort för att fira jul därför kommer jag inte kunna träffa henne frrän efter jul... :((
texten kanske blev lite konstigt men om ni inte fattar så kommentera så försöker jag skriva om det ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är det för en häst? :)

2011-12-17 @ 10:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0