Inkallning

Det blev att träna inkallningar med Trollet idag med. Gick kanonbra, han sprang rakt in i min famn varje gång han kom nästan, ibland bjöd han in sig själv men då bara jagade jag ut honom på spåret igen ;) Pigg var han och otroligt mysig!!
Vi tränade också på att lyfta hovar, han bråkade lite när jag lyfte frambenen och jag provade ett bakben och det lyfte han upp hur fint som helst utan att sparka! :D
Det går verkligen framått för oss nu!

Imorgon ska Buz få sig ett hoppass, jag ska träna inkallningar med Trolle. Emilia ska med så hon ska få fota och filma. Jag vill ha film när jag tränar inkallningar med Trolle så det är därför jag ska träna det med honom imorgon igen. Så det är bara att hoppas på fint väder imorgon!
Och imorgon ska jag även till Hööks och Horze, då jä*lar ska det handlas in hästagrajor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0