låååång väntan!

Igår åkte jag till stallet vid kl. 17 eftersom Zaza skulle komma mellan 17-19 men istället kom hon 21.30. Jag och Madde bärde in hinderstöd och bommar från paddocken, fyllde på halm i Zazas box, jag rycktade Trolle också tog vi in hästarna. Sen gick vi ut med Bentley (jezz och henriks hund) och efter det gick vi in till Jessica och Henrik. Jag och Madde mös med Zambo, Pazz och Bentley. Sen gick vi alla 4 ut till stona, fyy vad mysigt det var i deras ligghall när det var så mörkt där och jättemycke halm. Helt klart ett ställe jag skulle vilja bo i om jag var häst!

När vi hade varit därute en stund kom äntligen Zaza. Jag var skit pirrig och glad! Sen när han som körde ut henne öppnade dörren till lastbilen stack hon ut sitt FINA huvud! Alla hästar blev riktigt glada och nyfikna! Haha, Trolle hoppade upp med framhovarna på boxkanten så han kunde lukta på henne ;) Sen fick hon massa mat och vatten.

Min farmor och farfar är här nu så känner att jag behöver vara lite social, men det kommer bildbomb på henne! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Skickar du bilderna på mig så skulle du vara jättesnäll (fasst det är du ju redan menmen)

2011-12-21 @ 19:15:21
URL: http://maddepersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0