lång dag i stallet

jag var i stallet från ca 13-20 så jag var där länge. Vi hade stallmöte, jag, Jezz och Madde. Vi snackade massa och sen busade jag och Madde med Mio (Jessicas och Henriks lilla son). Han är så otroligt söt och full med energi!
Tömkörde Trolle idag vilket gick super! Han fick också hoppa lite. Han sparkade en gång, varför vet jag inte. Kan va att han tyckte det var kul ;) Trolle var också full med energi idag! Och jag tränade på att lyfta upp hans hov vilket gick underbart bra! Första försöket på det ena benet tog han upp direkt, det andra frambenet stretade han emot en liiten kort stund sen stod han jättefint! Så nu kan man snart kratsa hovarna på honom och sen ska jag sätta igång med bakhovarna, yippiii! noot.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0