mår inte bra...

Gick hem från skolan idag för jag mådde inte alls bra :/ Har vilat ett tag nu så jag mår lite bättre. Idag skulle jag egentligen gått på konfa men det kan jag ju inte nu..
Imorgon måste jag ha blivit frisk! Jag ska ju äntligen till stallet då! :)) Och vi har prov i skolan som jag inte vill missa -.-

På lördag hinner jag tyvärr inte åka till stallet för det är genrep till luciashowen i löddestallet (där jag hade play) och jag måste vara där. Så det blir väl lite julbak innan jag åker.

På söndag ska jag upp tidigt för att åka till stallet, sen ska jag på fika hos Jessica, ska bli hur trevligt som helst! Sen ska jag åka därifrån till löddestallet, för det är då självaste luciashowen är! Kameran följer med men vi får se om det blir några bra bilder.

Det var min helg, hur ser er helg ut? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :)

var med i min tävling, och vinn en helt gratis design till bloggen <3



http://annasylves.blogg.se/2011/december/taaavllliiinnnggg.html#comment

2011-12-08 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0