min vecka

Tisdag: Aaas chill skoldag. Börjar 10.15 slutar 15.20, dock kommer vi få sluta tidigare imorgon. Dagen består av 3 lektioner, om jag minns rätt ska vi se film på 2 av dom och den 3:e är hemkundskap, då ska vi typ bara prata eller något.
Sen drar jag till stallet och Zaza kommer!

Onsdag: Vanlig dag i skolan antar jag -.- Sen hem och chilla, kanske göra en inlämning ifall jag inte blir klar med den under lektionen.

Torsdag: Avslutning i skolan :D Börjar 9.30 och slutar 12.00 om inte lite tidigare. Sen när jag kommer hem åker jag till stan med min syster och shoppar julklappar och lite annat smått och gott :)

Fredag- måndag: Åker/är till småland

Hur ser er vecka ut? :)
Har ni handlat alla era julklappar? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0