mys med Trolle!

Igår tog jag Trolle på en promenad. SUPER mysigt var det!! Vi gick i exakt 1 timme ;) Vi han travade och galopperade, jag sprang, vi skrittade/gick såklart också.

Vi började först gå på en grusväg, sen kom vi till en åker, också har bonden lämnat kvar nån meter gräs i kanten så vi sprang där. Riktigt härligt var det! Lääängtar tills nästa gång! (a)

Buzis fick vila idag då jag inte hann med honom. Och skulle jag tagit honom också hade jag bara fått stressa med båda hästarna, så eftersom jag tog Buz i söndags fick jag ju ta Trolle igår :)
han var så skitig/lerig över kroppen men benen var inte så vackra, haha!
mös också med katterna när jag väntade på min mamma ♥

Kommentarer
Postat av: N O O M I E

Såå söt påwni och såå söta kissemissar! :'D

2011-12-06 @ 19:47:38
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0