nörd

nu har jag suttit och nördat framför datorn hela kvällen... Jag har fixat en ny header till min syster, så nu är hennes blogg fin, bytade också bakgrundsfärg om ni ville veta ;)
Sen har jag bara gjort massa annat skit som man kan göra på en dator. Nu tänkte jag lägga mig, men jag vill titta på tv så jag kan inte bestämma mig. Jag ska upp vid 8 imorrn för jag ska med när min lillebror spelar handbollsmatch, kameran följer med så om det blir några bra bilder kommer dom upp!
Sen ska jag till stallet. Jag hoppas det blir fint väder så jag kan bjuda på lite nya bilder, men på vädret säger dom att det ska vara blåsigt och regnigt :/
men vi hörs imorgon! skriver kanske om duktiga Trolle då också! :)
Emilia och Indy, hennes foderhäst

Kommentarer
Postat av: emilia

vad heter din syrras blogg?:)

2011-12-03 @ 14:58:26
URL: http://emiliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0