ont i armen

1 december idag då!
Det innebär julkalendern på morgonen, tyckte det var ganska tråkig. Fast jag missade typ halva -början- avsnittet, och första kan väl inte heller allt hända i ;)
I skolan fick jag en spruta mot en jädrans massa sjukdomar. Inte riktigt, men några stycken ;) Så nu värker armen, det känns som jag har brutit den, men inte riktigt så ont. Och min arm är lite mer rörlig än vad den var när jag bröt den + att sprutarmen är den vänstra och det var den högra som jag bröt, om ni vill veta (a)
När jag kom hem öppna jag present, sen data och läxor och sedan vidare till konfa.
Vi får se om jag öppnar chokladkalendern idag eller om jag väntar några dagar så kan jag äta många då istället, hehe x)
Montina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0