stalldag

Var ju i stallet idag och tog hand om hästarna. Jag red bommar med Buz i paddocken vilket gick bra. (det blev ingen hoppning idag). Han hängde sig i bettet bara vid några korta tillfällen. Bockade gjorde han nån gång men han kändes lite pigg när jag skrittade fram honom så det kan vara därför ;)

Jag la ut halm till stonas skjul, fyllde på vatten i hagarna, fixade stallet, klappade på fölen och mammorna, Chilli och Bazze. Fotade också alla hästapollar. Sen när jag väntade på att min mamma skulle komma mös jag med katterna/ungarna. Dom var supersöta! Film kommer någon dag.

Trolle blev även ordentligt ryktad! Sikken grislort han är! ;)
Och han gjorde ALLT för att störa sig! Stå stilla kunde han inte göra, buffade på mig, sparkade mot mig osv... Riktig jobbig var han men jag tror han testade mig också idag, han brukar inte vara så, som tur e!

Det var nog allt jag gjorde idag.























trolles ryktning ;)



EFTER








kommentera! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder.

Skickar du dom till mig ;-)

Vilket jobb du la på Trolle igår =-)

Ses ikväll.

Kram

2011-12-05 @ 08:45:58
Postat av: emilia

fina bilder ! :D

2011-12-05 @ 20:35:49
URL: http://emiliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0