trevlig dag!

Åkte till stallet så jag var där kl. 9 imorse. Då höll Henrik på att släppa ut hästarna så jag hjälpte till :)
Sen fixade jag min del av stallet, bar ut skit mycke halm till stona, och fotade massa, mös lite med katterna och så. Madde kom vid 11, då gjorde hon sin del av stallet och sen gick vi in till Jessica på julfika (som jag har skrivit). Det kom även andra hästtjejer och jag hade super trevligt och kul! God mat var det också!! Tack Jessica!

Vi (jag och madde) hann inte med hästarna idag. Mamma hämtade mig vid 15, då körde hon mig till löddestallet så förberedde jag inför luciashowen och sen satte den igång. Allt gick som det ska och jag fick ändå hyffsat fina bilder för att vara i ridhus + utan blixt :)
Vill se bilder från luciashowen och på hästarna jag tar hand om? (: (från idag då)

Imorgon ska jag till stallet igen :)) Då tänkte jag rykta Trolle (som vanligt var han RIKTIGT lerig idag), Buz och Bazze, hans ben är inte fina kan jag ju säga! Fyllda med lera, hela magen också ;) Så alla får vila, annars hinner jag inte med alla tre.
lite suddig..
smakprov från idag, tog ca 270 bilder på hästarna idag. Det tar ju 1000 år att lägga in dom i datorn och sen kommer det roliga.. att sortera dom... NOOOT! Dessutom ska jag rensa bilderna från luciashowen också vilket är ett antal, hehe ;) e man fotogalen så e man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0