Trolleälskling ♥

Idag var det ju vilodag för Buz så jag tränade inkallningar med Trolle i paddocken, i skritt trav och galopp!Det gick underbart bra!! Han kom till mig hela tiden, tillochmed i galopp :') Så träningen gick skiiit bra och han var jätte pigg och skitigare än någonsin! haha.
När vi hade tränat inkallningar klart tränade vi på att lyfta hans framhovar, gick också underbart bra!! Han ville först inte lyfta men sen lyfte han och jag kunde hålla hoven jättelänge uppe utan att han stretade emot! 

Sen hämtade mamma mig så åkte vi till Center syd. Jag köpte lösnaglar, 1 tröja, 2 svarta byxor, ska dock lämna tillbaka ett par. Sen bytte jag storlekar på regn och underställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0