4. Det här är jag bra på

Något jag är bra på är att inte ge mig när hästen busar/dummar sig. Jag är väldigt tuff när jag rider, även bestämd :)
Jag försöker att vara så konsekvent som möjligt mot hästen så ''den'' förstår som bäst!
Jag hoppar också alltid upp på hästen igen om jag trillar av, och fortsätter jag rida som vanligt.
En gång när jag var på ett ridläger trillade jag av och bröt armen men hopptävlade ändå, dessutom vann jag med Castor, som jag hade då ♥
Jag kunde typ inte göra någonting med armen, dessutom var det högerarmen och jag är högerhänt men jag var fast besluten att hoppa ändå! ;)
hehe, igga mitt face!
På Play slog jag nog rekordet på avtrillningar på samma häst! ;) och ni kan tro att jag skadade mig de flesta gångerna, haha! Min lilla gris! ♥
Jag trampar också alltid/oftast ner hälarna när jag rider, och tydligen när jag ''rider'' mekanisk tjur (eller vad det heter) också, haha!

Kommentarer
Postat av: emilia

sjukligt fin header ! <3

2011-11-30 @ 21:48:09
URL: http://emiliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0