Busiga hästar i busigt väder

Jag skrittade ut Buz och Madde gick bredvid idag. Jag red halva och gick halva.
Buz var typ helt hyper. Fast det är ju helt stormigt så det gör honom pigg, sen när några körde förbi som dårar blev han rädd för dom, men han har varit med om en bilolycka så det är inte så konstigt, men jag tror det berodde mycke på vädret också för han brukar inte bli så rädd som han blev idag.

Sen tomkörde jag och Madde Trolle, först i sommarhagen och sen i paddocken. HAHA, han stack med mig i hagen och det såg superkul ut! (Madde filmade) Jag skrattade så mycke så jag hann inte med honom och sen fick jag inte heller någon luft, hehe (a)
Men i paddocken skötte han sig SUPER ! Halterna gick också riktigt bra idag! Det är så kul att se att all vår träning har hjälpt :)
film när han sticker kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0