duktig Trolle!

igår så fick Buz vila också ägnade jag min tid åt Trolle istället. Först tog jag in honom i stallet och borstade ut manen och svansen , sen ryktade jag honom ordentligt vilket verkligen behövdes för han var riktigt skitig! Han skulle verkligen behöva en dusch! ;)
Jag tvättade också benen och då var han superduktig!
När jag sedan skulle tränsa honom var han superduktig! Förra gången stegrade han ju skit mycke och första gången jag skulle tränsa honom var det ju helt omöjligt! (det var då jag fick ta hjälp av stallägaren och hennes man). Men igår när jag först skulle tränsa honom kämpade han emot liite och sen gapade han jättefint!
Tömkörningen gick också jättebra. Han ville springa typ hela tiden så vi tränade på att han skulle gå lugnt vilket gick riktigt bra. Vi tränade också på halter, det är han inte så bra på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0