förkyld

hejsan!
gick hem från skolan idag för jag mådde inte så bra. Men imorgon ska jag gå till skolan för jag måste kunna gå på center syds VIP kväll sen på kvällen ;) och dessutom är det stallet på fredag och hela helgen som jag inte får missa!
Just nu lyssnar jag på Cody Simpson♥ och ska skicka bilder till Jessica (stallägaren) på mig och Buzis :) Hennes/stallets blogg heter förresten champagngarden.blogspot.com.
Nu ska jag sätta mig med läxor, har en hel hög som ligger och väntar på mig -.-
I helgen ska jag till stallet igen, och då ska jag försöka dra med någon dit så ni kan få se lite bilder på mig och Trolle också! :)
Fina Trolle. Vill ni förresten att jag ska skriva lite om honom?
jag har ju inte känt honom så länge men jag kan skriva vad jag vet och hur jag har uppfattat honom hitäntills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0