förlåt

förlåt för såå dålig uppdatering ! har helt enkelt inte haft tid till bloggandet. tänkte skriva om mina dagar igår och idag.

Igår var det stalldag. Jag red Buz i paddocken, vi tänkte först hoppa men vi hann inte rida förrän det blev mörkt så vi sparar det till imorgon! :) jag ska försöka dra dit någon som vill fota oss.
Ridpasset gick sådär. Han hängde sig lite i bettet så när vi hade travat fram och gjort lite övningar i traven växlade vi mellan trav och galopp vilket är bra om hästen hänger sig i bettet. Och när det gick som bäst slutade vi :)

Idag var jag också i stallet. Men idag fick Madde rida Buz också fick jag ta hand om Trolle. Han är väldigt ''hingstig'' när man ska tränsa honom så han stegrade ett par gånger mot mig när jag skulle tränsa honom. Han träffade mig typ alla gånger men det gjorde inte ont ;) Tillslut fick vi på tränset (Madde hjälpte mig att hålla i nacktycket) och då var han supersnäll. Han var lika snäll i paddocken när jag tömkörde honom! Han var lite pigg i början och ville springa men efter ett tag lugnade han ner sig och han var superduktig ! Vi tränade lite på halter och att han skulle vara lugn, alltså inte bara springa. Det blev både skritt, trav och galopp för honom och lite vägar i paddocken.
mobilbilder
Sen när jag hade kommit hem från stallet åkte jag, mamma, syrran, brosan och morfar in till lund och kolla på bio. Jag, mamma och min syster kollade på One day. Den var väldigt bra, fast sorglig! :(

Kommentarer
Postat av: Jezz

2011-11-19 @ 23:56:00
Postat av: Anonym

Tack för idag =-)

Fina Bilder på BusTrolle ;-)

Skicka dom gärna till mig!

Ses I morgon!

Kram

2011-11-19 @ 23:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0