Glao häst!

på ''morgonen'' löshoppade vi Chili, han var jätteduktig! Han fick hoppa vattenmattan men det var lite läskig så han ville först inte hoppa den, ni får kolla videon :)
Sen släppte jag och Madde Basse i paddocken och shiiit vad glad han blev! ;) när Madde hade åkt hem lät jag Trolle hoppa något litet hinder i paddocken bara för han tycker det e så kul och så han skulle få springa litta. Han fick också hoppa vattenmattan och han reagera inte ett skit! :o
Och när han var klar skrittade jag ut en liten runda på Buz och han skötte sig super!
min andra kamera fick följa med till stallet idag så jag kunde bjuda på lite film osså :)
bilderna på honom blev inte så jättebra.
haha, kolla benen!
resten av filmerna kommer imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0