jobbig shettis!

var i stallet idag, det är egentligen inte min dag idag men jag hade lust att åka dit ändå :)
Jag red Buz i paddocken, först red vi vägarna som ni kan se nedan, och på slutet avslutade vi med ett litet kryss. Han måste träna på att komma mitt på hindret därför han trycker sig gärna mot staketet/väggen.
vi red ''i'' det svarta.
Sen tog jag in Trollis och tömkörde honom lite i paddocken. Det hade redan hunnit bli mörkt så man såg inte så mycke men det gick ändå ;) Han gick lite som han ville och han tyckte även han skulle få bestämma gångarten men det gick mycke bättre mot slutet!  Han var SKIT bråkig när jag skulle tränsa så stallägaren och hennes man fick hjälpa mig men det gick inte så jag fick ta grimman och tömköra i den. Men det gick bra ändå!
HAHA! det gick inte att vända bilden i datorn (?) så ni får vända på huvet ;) han rörde på sig när jag skulle ta bilden. tycker det ser lite kul ut.
alla bilder är mobilbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0