låång stalldag

har gjort en massa i stallet så det blev en lång dag.
Haha, jag fyllde stonas vattenkar (dom har ett vattenkar) fullt så skulle jag gå och tömma skottkärran för jag mockade hagen och när jag kom tillbaka 5 min senare hade dom druckit upp allt så det var helt tomt.. haha, snacka om törstiga! ;) så jag fick hämta slangen och fylla på igen.

När jag skulle rida idag märkte jag att staketet i paddocken hade blåst ner så jag fick rida i en gräshage istället vilket Buz uppskattade! ;) Han var riktigt rolig att rida idag! Lagom framått, lyssnade på mig, pigg och glad och hängde sig inte i bettet. Vi red på en volt och jag höll honom ställd in mot mitten i varje varv. Sen tränade vi på att han skulle vara lugn, han ville gääärna sticka!
Han stack en gång och började bocka och höll på att sticka två andra gånger men då stoppade jag honom förr eller senare.
Vi skrittade och travade bara idag. däremot blev det lite galoppsteg när han stack ;) Och när han gick som lugnast skrittade vi av.

Trolle hann jag tyvärr inte med idag :( Men jag mös med honom lite.
igga min min!
hehe (a)
(jag skrattar)
igga att jag ser helt mongo ut, tack! :)
nu får ni rycka upp er och ta och kommentera lite, så blir jag glaao! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka härliga bilder =-)

Du får gärna skicka dom du inte redan skickat till mig! Förstår att Buz hade jätte roligt idag ;-), hoppas du oxå hade det, hahahaha. Tusen Tack för idag!

Kram

2011-11-26 @ 19:52:01
Postat av: Emelie

super härliga ridbilder på er :)

2011-11-27 @ 15:30:23
Postat av: Anonym

E han rolig att rida e han din? Hur gammal e han??

2011-12-01 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0