stalldag

fotade alla hästar idag så ni får se dom :)
tränade i paddocken med Buz att han inte ska hänga sig i bettet, också tränade vi lite på bra galoppfattningar.
Han bockade en gång men det gick bra (;
Sen tog jag in Trollebrus och tränade på att kratsa hovarna, och borstade även honom. Sen tog jag ut honom i paddocken också fick han hoppa lite.
När man ska kratsa hovarna därfram stegrar han och vägrar ta upp hoven, när man ska kratsa hovarna därbak sparkar han...
Vi mös lite i paddocken också och sen innan jag skulle cykla hem provade jag att lyfta hans hov och det gick faktiskt väldigt bra, så vi är påväg! (y)
(denna bilden är inte från idag)
detta är alla hästar på gården :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0