SUPER häst! ♥

Det blev ett dressyrpass på Buzan idag i paddocken och sen avslutade vi med att skritta ut en liten runda. Super mysigt och han skötte sig super, både i paddocken och på skrittrundan!

Han hänger sig inte i bettet längre och nu kan han också galoppera på en volt utan att behöva sakta av! Det känns så underbart när vårt slit gör någon nytta! ♥ Däremot har jag ju inte ridit honom så länge men jag har ändå jobbat mycke med honom på våra ridpass, men han behövde väl mest komma igång. Han har ju inte ridits på 1 månad. Men det är ändå en härlig känsla!

Han känns som en helt annan häst nu sen jag började på honom! haha!
Vi gjorde lite skänkelvikningar, ställa, ökningar och lite halter. Jag tränade även på min sits och blick :)
2 filmer från igår, kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0