SUPERlycklig tjej !

vet ni vad ?!
jag har ÄNTLIGEN hittat en häst! Flera stycken faktiskt ;)
jag får hjälpa till med alla hästar, det är 2 föl, 2 ''mammor'', en unghingst som ska visas snart, en hingstshettis, en fjording, och en stoor häst! den är 178 cm hög, stallägaren rider på den och jag ska också få rida på den.
Jag har varit där 2 gånger och stormtrivs redan ! :D
det är även en annan tjej som hjälper till, hon är lika gammal som mig. Just nu rider jag fjordningen och snart ska jag också få rida ''den höga'' hästen ;) Sen får jag hålla på med shettisen också, följa med på visningar, utstälningar, betäckning av ston osv.
Jag ska åka dit varje fredag, lördag, söndag och måndag. Jag red fjordningen igår så det kommer lite bilder på honom och mig, filmer också. det kommer i ett annat inlägg så det inte blir så mycke text för er att läsa :)
texten kanske är lite svår att läsa, så har ni frågor svarar jag gärna på dom! :))
Han heter Culombus (om jag minns rätt), kallas Buz.
shettisen
and ugly jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0