svar från frågestund

Hur många träns har du?
Jag tror jag har 5 eller 6. Jag är inte helt säker för jag har hängt upp dom i tränsdelarna. alltså tyglarna försig, nackstyckena försig, nosgrimmorna försig osv. Men jag är rätt säker på att jag inte har mindre än 5 iallafall.

Varför gillar du rosa så mycket ?
Haha, en bra fråga! ;) Jag har faktiskt ingen aning. Rosa är bara så fint!

Säg tre ord som beskiriver dig själv
hmmm.........
omtänksam, aktiv och glad :)

Hur länge har du ridit?
7/8 år ungefär.

Vilka är dina favorit program?
Hehe, eftersom jag är en tv-nörd blir detta lite svårt att välja ;) men mina 3 bästa är nog;
* Desperate housewives
* Body of proof
* Greys anatomy
meen CSI Miami är också riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0