svar från frågestund

Vilka är dina bästa ämnen i skolan?
3 ämnen jag tycker bäst om är nog,
* HK
* bild
* slöjd är väl helt okej
Vilka ämnen hatar du mest i skolan?
Jag har nog inga ämnen som jag hatar, men det beror ju också på vad man gör på lektionerna
2 ämnena jag inte gillar är:
* spanska
* kemi

Har du några egna hästar?
Nej, men som dom flesta vet hjälper jag till på en gård med 8 hästar :)

Bor du i ville, gård, radhus?
Jag bor i villa, men jag vill verkligen bo på gård !

Hur gammal är du?
14 år

Tävlar du?
inte lokala eftersom jag inte har grönt kort men när jag hade foderhäst på lödde ridklubb hoppade vi pay and rider. Men jag hoppas kunna göra det med Buz också efter vintern :)

Vad gör du på din fritid?
Jag gör inte speciellt mycke. Jag rider, sitter vid datorn och TV:en mycke x) ibland är jag också med kompisar men jag trivs bäst att vara själv, men självklart tycker jag det är jättekul att vara med kompis också! :) (så missförstå mig inte)

Kan inte du visa en bild på ditt rum?
Joo, det kan jag. Tar bilden ikväll :)

 


ni får en mongobild på mig (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0