That's my baby!

Kollade precis igenom min gamla blogg då jag hade Beauty och tänkte tillbaka på vår tid. Asså shiiit vad jag saknar henne!
Jag ångrar mig något så OTROLIGT att jag inte spenderade mer tid med henne den sista hela dagen jag hade med henne! Om jag bara had vetat att denna hemska dagen skulle komma så snabbt...

Jag skulle göra vad som helst för att få se henne igen! Men hon kommer alltid leva med mig, stötta mig och hjälpa mig. Och en vacker dag kommer jag äntligen få träffa henne igen! ♥

Det var hon som visade mig att det fanns ett liv efter Castor, ett lyckligt, glatt och spännande liv.
Nu är det snart 1 år sen hon lämnade jorden, helt sjukt vad tiden går snabbt!
pusss (L) igga mitt face!
dessa bilder tog 2 dagar innan hon lämnade jorden ♥
ni får en liten bildbomb också :)
asså vad f*n gör jag ?! x) omg...
Jag älskar dig, hjärtat! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0