en rivning, stark häst och dålig ridning

pay and riden i söndags gick inget bra...
känslan var inte ett dugg som när jag provred honom. jag kunde knappast kontrollera honom på banan, han blev stark, lyssnade inte alls och jag red jätte dåligt !
dessutom rev vi ett hinder, men det bryr jag mig inte om, bättre att riva än att vägra ;)
framridningen gick sådär. han var också ganska stark där och väldigt pigg.
när vi gick in på framhoppningen kändes de bra, han lyssnade bra, och jag red bra.
inte nöjd med dagen men det är bara att ta nya tag och fortsätta jobba och träna! :)
tyvärr blev det inga bilder :(
så ni får några hagbilder istället från dagen jag provred honom.




vill ni ha fler bilder får nu rycka upp er och ta och kommentera lite!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det är väl klart att vi vill se fler bilder :)

2011-10-08 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0