full dag

tjabba tjena hallo !
sitter och lyssnar på min älskade musik ;) har pluggat spanska och ska plugga ännu mer snart -.-
har ett prov på fredag och ännu ett till nästa vecka och sen har jag även ett SO prov på nästa vecka :(( så det blir att plugga. sen har jag ju andra läxor utöver det...
menmen, det är bara att bita ihop!
fick veta att jag har ett HK prov v. 43 också idag. haha, skola är inte lätt ! ;(
ska hinna med att jogga, rensa ogräs, fixa lite på datorn, PLUGGA, och hinna med bloggningen och allt de ska vara klart till kl. 21 ikväll för då börjar Desperata Husfruar ! :D
håller på med ett bildspel med Caspar-bilder, om jag hinner med den idag kommer den säkert upp idag.
här får ni en bild på min döda kanin. usch vad dumt det låter men hon är världens finaste kanin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0