Lady

måste börja med att TACKA för kommentarerna jag har fått ! sååå mycke roligare att blogga när man får kommentarer, man blir mer motiverad till att blogga då! :)
någon ville att jag skulle skriva om ridpasset igår så här kommer de.
börjar med att säga, det var UNDERBART att få sitta uppe på hästryggen igen ! det går inte att beskriva känslan.
Jag började med att skritta fram henne i typ 20 min och sen travade jag på långa tyglar kanske 5 min, en skrittpaus och lite trav sen kanske 2 varv galopp ungefär, trav ca 5 min och sen skrittade jag av henne.
Jobbade henne bara i skritten litegrann, men självklart red vi lite vägar i de andra gångarterna.
först red vi lite på gräset (runt paddocken) och sen gick vi in i paddocken.
ridpasset gick super ! fast hon va väldigt pigg i galoppen ;)

lady är den bruna till höger (längst bak) :)

Kommentarer
Postat av: tove

sv:Ja det är klart jag kan ha:D



haha är det inte ja på bilden? :P

2011-10-18 @ 20:25:21
URL: http://tovedaily.blogg.se/
Postat av: Emelie

fin bild :)

2011-10-18 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0