riiida !

wiiiiie, ska få rida idaaa :D
känns som jag inte har ridit på flera år!
hästen som jag ska rida heter Lady, har varit en ridskolehäst men hennes fodervärd köpte henne för typ 2 veckor sen! (y)
rensade ut en massa kläder igår, så himla skönt att garderoberna blir lite tommare. har alldeles för mycke kläder egentligen men jag kan inte låta bli att köpa något plagg lite här och där när jag är och shoppar x)
ska snart till ikea, mediamarkt -ska kolla mobilskal och sen vidare till stan, gå i affärer, fika och sen ska vi hämta Emilia (min syster) på nått hotell i malmö och slutligen till stallet.
vill ni att jag ska skriva om ridpasset när jag kommer hem? :)
haha, hittade ingen bättre bild men Lady är den som jagar bort ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

Ja skriv om ridpasset! :D

2011-10-16 @ 11:51:09
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/
Postat av: Emelie

det hade varit kul :)

2011-10-16 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0