svar på frågestund!

kan inte du visa lite av dina häst saker?
visst! några speciella saker ni vill se?


kan inte du uppdatera bloggen lite mer?

vet att jag var sämst på att uppdatera bloggen innan, men tycker jag har blivit lite bättre på det nu.


Mer video inlägg skulle vara kul!?
Jaa, skriv någonting ni vill att jag ska videoblogga om så slänger jag in lite ’’filmer’’ !

 


Vad skulle du inte kunna leva utan?
hmmmm... jadu...
en av de sakerna jag inte skulle klara mig utan är mobilen.




(det e bikinin man ser som e grön)

 

vilka bloggar läser du ?
läser inte alla varje dag, men nån gång i veckan.
emiliaostlund.blogg.se
fromevelinawithlove.blogg.se
tuffhast.blogg.se
rippert.blogg.se
humlidumli.blogg.se (endast ibland, av en speciell anledning)

tror det är alla :)

är du nöjd med din kamera eller vill du ha en annan kamera? isåfall vilken?
oftast! den är ju väldigt hållbar. men ska jag ha någon electricitetsak gäller det att den är hållbar! haha ;)

men jag skulle gärna vilja ha en systemkamera för dom tar så himla bra bilder ! ska kaanske köpa min systers, har inte riktigt bestämt mig än...

bara för jag e så snäll får ni en ful bild på mig (: håret ser dock inte ut så längre, får jag vara helt ärlig ser jag mycke bättre ut nuförtiden :$ hahaha, kvällshumor asså x)


Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

Du kan visa något i videoinläggen, typ lite häst saker. Några kläder eller något sånt! Annars så kan du bara snacka lite :P



D u är söt på den sista bilden !!!!! :O

2011-10-16 @ 12:19:49
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/
Postat av: emilia

tack för att du länka! :) men du skrev min gamla blogg ;)

2011-10-16 @ 18:30:25
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0