gäst bloggare nummer 2 ;)

hejhej!
jag heter ann och ska gäst blogga här i josses blogg från idag tills lördag :D skojskoj! :D
jag driver bloggen tuffhast så klicka in och kolla vetja ;)
jag kan ju berätta lite om mig själv :)
jag har ridit sen jag var typ liten, haha minns ej när jag började :P men har ridit i 10 år kanske !
just nu har ej en stor liten polle som heter chagall och han är 169 cm, som är lite galen av sig :P hehe, jag trillade faktiskt av idag :P
sen har jag även en liten mini shettis som heter Filuren och han är max 90 cm ;) men honom rider jag såklart inte! han är bara min nalle björn :D
det var typ allt skulle jag tro ;)
jag och chagall <3
jag och fille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0