hästarna del 1

nu har jag gjort ALL min läxa så nu kan jag uppdatera :D
tänkte skriva lite om de 5 senaste hästarna jag har/haft ;)
vi börjar från början med lille dajmen ;)
Dajm 2: dajm var en VÄLDIGT speciell liten häst. Han är ett gotlandsruss och gör precis som han vill! :P honom hade jag i 1,5 år tills hann fick någon sträckning i benet som gjorde att han även fick ont i ryggen. Detta gjorde så att han behövde vila ett tag och då bestämde vi oss för att inte ha kvar honom länggre då jag var på gränsen till förstor :( nu rider iaf en tjej som heter moa honom och det går super bra!
jag och dajmen stratade 3 st pay and ride och var felfria på alla 3 ! :)
Curino: var en d-ponny som jag fick efter dajm. Han är typ 26 år idag och 25 när jag hade honom skulle jag tro. Honom hade jag bara i ett par månader för att han och jag var verkligen inte rätt för varandra :( jag gillar mer busiga hästar som man inte kan lita på :P och curre är världens snällaste! honom red jag bara för att hålla igång med ridningen ;) nu har en tjej som heter felicia honom! det går även jätte bra för dom och jag har sett dom på någon pay and ride ;)
Jag och dajm! <3
Jag och curre <3
jag är fullt medveten om att jag  inte har  hjälm på dem bilderna och jag vet att det är dummt att rida utan hjälm och jag rider aldrig utan hjälm längre! :) så om ni tvunget ska skicka elaka kommentarer om detta så hänvisar jag er att skicka dom till min bogg: www.tuffhast.blogg.se (om ni känner att det är lönt att förklara för mig att det är dumt att rida utan hjälm eller något ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0