hästarna del 2

Brandy: denna hästen fick jag verkligen tjata mig till! och jag lyckades!!! :D i måndags skulle jag ha haft honom i ett år, men tyvärr räckte inte vår tid till.. Efter att jag haft honom i ca 5-6 månader fick han en sjukdom som heter artros. Han var halt väldigt länge innan vi fick svar på vad som var felet.. Brandy dog på vår 7 månaders dag (26 april 2011) Brandy var den absolut mest perfekta hästen man kunde hitta (enligt mig) och jag tror ärligtalat att jag aldrig kommer hitta någon som jag tycker om lika mycket som honom.. Brandy var och kommer föralltid vara det bästa som har hänt mig! <3 Brandy och jag hann aldrig tävla eller något annat sånt.. men vi han ha 7 fantastiska månader tillsammans som jag aldrig skulle kunna byta ut mot någonting.. <3
bild från vår första dag tsm! Bilden är suddig, men jag tycker ändå den är bra för den betyder så himla mycket! har även gjort denna bilden till en tavla som hänger vid min säng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0