hästarna del 3 - sista delen

Filuren: Filuren fick jag redan 3 dagar efter att brandy gick bort. Många tycker säkert att det var konstigt att jag tog honom redan så tidigt men jag ångrar verkkligen inte att jag gjorde det! för fille och brandy stod i samma stall och det känndes som om att när jag var hos fille var allting bättre för stunden. Och i och med att fille är en mini shettis så kunde jag ju inte rida på honom, så han bara fanns där för mig när allt var som jobbigast. Han hjälpte mig att våga leta efter en annan häst <3 och fille har jag fortfarande kvar, och jag vill inte lämna honom fast än att jag inte kan rida honom. för han betyder faktiskt en hel del för mig! <3
Chagall: Jag fick passa chagall på sportlovet detta året och jag bestämmde mig redan då för att om jag någongång får en konstigtanke och slutar på brandy ska jag ha chagall! men när jag fick reda på att brandy skulle försvinna föralltid vågade jag inte ens hoppas på att jag skulle få chagall. Med en månad efter att brandy försvunnit ringer ac och frågar om jag vill ha honom! och gissa om jag vart glad!! :D challe är en busig stor kille som är 7 år. ibland får han för sig lite konstiga saker men det är det jag gillar med honom :') och på söndag ska jag och chagall starta vår första pay and ride på 60 och 70 cm!
spännande! :D
Jag och filuren <3
Jag och chagall <3 Han kan puss på komando om ni undrade :P ganska sött tyckr jag :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0