hej alla gladisar!

hejsan alla josses glada läsare :) 
jag har massor utav läxor så mer uppdatering kommer ikväll, och framför allt imorgon! tänkte höra om det finns något speciellt ni vill att jag ska skriva om? mina hästar som jag har/har haft.? bara kom med förslag! :D
jag kan även göra en "utmaning" (det ska jag göra på min blogg med så småning om) s¨då skriver ni vad ni vill att jag ska göra, kan vara vad som helst! så filmar jag det och lägger upp! haha seriöst, det hade varit riktigt kul :P
nu måste jag plugga, men återkommer senar :) kommentera sålänge förslag på vad jag kan skriva om, och om ni vill att jag ska göra en "utmaning" och isf vad :)
min tuffa häst som är jätte normaltt byggd ;)
//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0