10 saker du inte visste om mig

1. Jag har svårt att vara sur på folk länge, asså jag kan vara sur på dom i typ 2 dagar sen går det liksom inte att vara sur på personen längre.
2. Jag älskar att vara i stallet lääänge!
3. Jag vill ha en egen shettis.
4. Jag är ganska trög men kan komma med riktigt smarta idéer väldigt ofta ;)
5. Denna bloggen är min 4:e.
6. Jag har inte tagit bort mina tidigare bloggar.
7. Har vid olika tillfällen funderat att sluta med hästar..
8. Jag är en glad och aktiv tjej
9. Jag föddes den 4 juli
10. Jag har bott i USA och Italien.
HAHAHAHAHAH, mobba inte mig tack! xx)
som vanligt, igga mitt face!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nummer 7 vf det du verkar h kul med dem?

Är det en annan sport du gillar??

2012-02-03 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0