2 timmar

Snackade som sagt skype med Emilia igår :D Vi snackade där i 2 timmar och innan dess snackade vi på msn typ 2 timmar också smsade vi hela dagen, haha!
Men jag var tvungen att avsluta skypet vid 24.30 för jag väckte typ alla i huset, hehe (a)

Igår åkte jag inte till stallet för jag mådde inte så super bra och ville inte anstränga mig så jag blir sjuk :((( Jag drogade halstabletter igår och lär göra det idag med. Fast det känns bättre idag! Imorgon blir det stall och då ska jag hitta på något med Buz och Trolle hade jag tänkt :D
Som sagt ska jag vara med Emilia idag så dom kommer och hämtar mig strax (lyx var det här ja) och sen ska vi va tills sent ikväll ;) Alltså kommer det inte bli världsbäst uppdatering men som jag har sagt snor jag nog hennes mobil och uppdaterar lite men det blir kanske inte så seriösa inlägg då.

Jag är jätte skrivsugen så är det något speciellt ni vill läsa om, SKRIIIIIIV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0