Alvin och gänget ♥

Sitter just nu och snackar med Emilia om killar, min vår klass och lite annat skit :D Alvin och gänget spelas för fullt i hörlurarna! Älskar dom 

Imorgon  ska jag till stallet och fixa det jag ska och mysa med hästarna. Sen åker jag till Emilia. Jag ska sno hennes mobil och uppdatera bloggen så ni vet ;) Vi ska till ridhuset med hennes häst och jag TROR hon ska träna och jag TROR också att jag ska filma och fota dom så det kommer antagligen foto och film!
Det kommer iallafall bli en underbar dag som spenderas med mina älsklingar! 

Kommentarer
Postat av: emilia

jasså där vet man ;) haha ;)



vi kommer ha de bäst :D <333

2012-02-11 @ 00:20:48
URL: http://nattstad.se/emiliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0