Buzis

Idag blev det träning från marken för mig och Buz. Vi gjorde lite ledarövningar, spöträning -att han skulle var lugn var det är var på honom och om det viftades osv. också tränade vi att han skulle flytta sig för tryck och att han skulle komma till mig när jag ''bjöd in'' honom även att han skulle gå i mitt tempo :)
Allt det gick jättebra!

Han blev lite bitig i slutet när vi tränade på att han skulle flytta sig för tryck och lite okoncentrerad men det är bara att fortsätta att träna!

Medans jag väntade på att min mamma skulle komma och hämta mig mös jag och Bazze så vi nästan somnade, haha! Han är världens goaste!
ÅÅÅÅh vad jag längtar tills det töar då jag kan rida Buz ordentligt och börja träna för Alice och sen kunna komma ut på tävlingar och pay and rider med Buzan! Även kunna köra in Trollet och komma igång ordentligt med honom igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0