Ländtäcke

cassi om Min rosa prinsessa ♥:
Hur fäste du län täcket? Och hur gör man ett? Kan man göra dem hemma?

Du kan göra ett hemma, absolut! Jag gjorde mitt hemma :) Jag gjorde det till luciaschowen därför att vi skulle vara ''pink ladys'' så jag la inte det så mycke tid på det och det säger ju sitt.
Jag minns faktiskt inte hur jag fäste det och jag sitter i skolan nu så jag kan tyvärr inte kolla men man kan ta vad som egentligen, bara det går att fästa med! :)

Jag tog en filt, la den på mitt ena ländtäcke (som jag visste passade henne) och ritade av och klippte sedan ut det. Jag minns inte om jag sydde runt det sen men det kan man ju göra som man vill och sen satte jag fast spännena. Superenkelt, jag gjorde det ju riktigt enkelt för mig men man kan ju göra det svårare och få det finare! Hoppas det hjälpte er lite påvägen! :) Om ni söker på google kommer där säkert massvis med beskrivningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0