svar på frågestund del 2!

Hur många häst saker har du? Eeeeeh.... INGEN ANING! Mycke/många har jag iallafall! ;)

Hur mkt saker har du köpt 2011 och 2012? Om du menar hästsaker vet jag inte men har köpt en del!

Gillar du dina saker? Antar att du menar hästsaker? Jaa, gillar vissa mer och vissa mindre. Men jag försöker sälja typ häften så jag kan köpa nytt! :D

Villken är den bästa? Och villken är den sämsta? Hästsaker återigen, eller? x) Den bästa är mitt rosa stalltäcke! Och det sämsta.. ingen aning! Köper bara sånt jag gillar ;)

Kommer du alltid att ha dessa hästarna? Njaaa, alltid lär jag väl inte ha dom men länge hoppas jag iallafall!

Finns det någon som har hästar som du känner? Juppe! Min kompis har egen häst, min syster har foderhäst/medryttarhäst och min kusin rider. En eller två i min klass rider. Sen kan jag inte komma på mer. Eller joo, min pappa har ridit för att lära sig grunderna så han red typ 1 år kanske :)

Vem hade dessa innan? Buz har haft 2 fodervärdar, Trolle har haft 1 tjej som red in honom och Bazze har haft två medryttare, om jag minns rätt.

Gillade du dem? Känner inte dom så det kan jag tyvärr inte svara på.

Hur ser ditt rum ut? Kommer film, men jaa.. säng, skrivbord, hylla, akvarium och en fatboy! 

Gillar du att blogga? JAAA, jag tycker det är superkul!!

Villken är din favorit färg på häst? White!

Villken är din favorit ras hund/ Häst? häst: tinker, arabiskt fullblod, shettis, ardenner/nordsvensk ardenner, och shire! hund: amstaff, samojed, new foundland, grand danois och shar pei :)

Kommer du alltid att älska castor? Nu och föralltid! 

Vad hände med honom? Han såldes..

Villken ras är han?Villken ras är alla dina hästar/ dem du har hand om?? Han var korsning, den enda rasen jag vet är arab ;)
Trolle: Shettis
Buz: fjording
De andra vet jag inte men ska ta reda på det!

Kommer du att svara på allt detta? Självklart! :)
det får bli en till bild på mig och Play.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla andra hästar är halvblod.

Bazze från Finland.

Olympic från Holland

Montina & ZaZa & Chilli & fölisflickorna rena Svenska Halvblod =-)

2012-02-05 @ 01:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0