Tiden som fodervärd

Tiden som fodervärd var superkul eftersom jag hade underbara hästar, jättesnälla kompisar, stor anläggning och fin miljö.
Dock finns det en stor nackdel som gör att jag inte tänker bli fodervärd där igen... men den andelningen tar jag inte upp här. Och dessutom har jag ju ett undebart nytt ställe så jag ser ingen anledning att komma tillbaka till lödde.

Det allra bästa med ridklubben (om man bortser från hästarna och kompisarna) är nog ridhuset. SJUKT STORT!!!
Också tränade vi för en otroligt bra tränare!! Sjukt bra är han och jag skulle absolut träna för honom igen om jag fick chansen! ''Nackdelen'' med honom är att han alltid är sen. Fast om han kommer till stallet typ 15 min innan träningarna ska börja blir han ändå sen till träningen, HAHA! xD

Men han är super rolig, också och förklarar allting så himla bra! Jag har lärt mig något så otroligt mycke under de åren jag har tränat för honom!

En av nackdelarna med att vara fodervärd är att man får bara hoppa 25 cm utan vuxen... Lite tråkigt då man var tvungen att släpa med sina föräldrar varje gång man ville hoppa ordentligt och mina föräldrar är inte riktigt stallmänniskor ;)

Och mina foderhästar var ju bara för underbara! Men tillslut tröttnade jag på att vara fodervärd där så jag letade nytt vilket jag är glad för!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är vi oxå väldigt glada för =-)

Tack för du finns.

Kram

2012-02-10 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0