Trolle & co

Som alla vet tar jag ju hand om 9 hästar hos Jessica och Henrik! :D
Jag har nämt det några gånger tidigare, jag ''ska''/vill vara kvar där så länge som möjligt. Det lär ju bli omtändigheter, när jag hade t.ex. Castor och han såldes fick jag ju leta ny häst, men säljs någon häst här har jag ju 8 kvar så jag kommer ju alltid ha någon häst att ta hand om där (: Nu menar jag ju inte att jag vill att någon häst ska säljas, absolut inte!!
Och om ca 1 år kommer det 3 nya små söta föl! Läääängtar!!! :D

Men föralltid lär jag nog inte vara kvar.

Jag och Buz har många/mycke grejer framför oss! Vi ska (som sagt) träna för Alice, komma ut på pay and rider i hoppning, när jag har tagit grönt kort (vilket jag vill, det är bara pengarna som ska till) tänkte jag att vi skulle åka på lokala även de i hoppning! Det skulle också vara kul att komma ut på nån dressyrtävling och dressyr pay and ride med honom!
Och ni vet ju också vad jag vill göra med Trolle, han vill köras in och sen har jag också tänkt att träna massor frihetsdressyr med honom och trickträning! Vi får se hur lättlärt han är :)
Och med de övriga hästarna vet jag inte vad jag kommer få göra med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0