14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

I stallet

Jag fixar stallet -mockar Zazas, Bazzes, Trolles, Chillis och Buz boxar och strör. Lägger in hö till dom, fyller på vatten. FFyller på vatten i hagarna om det behövs. Ger hästarna hö i hagen. Rider Buz/går på promenad/tömkör morionerar Buz, försöker även hinna med Trolle vilket är svårt på vardagar. Tar oftast in alla hästar, ryktar dom och bytar täcke.
På helger och när jag har mer tid gör jag fler saker där också :)

Vardags
E med kompis när jag har tid (vilket jag typ aldrig har..)
Sitter vid datorn
Glor på tv
Gör läxor (när det är skola)
Bäddar sängen x)
Äter

Tror det är allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0