15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Varför hästar får mig att må bra

Hästar får mig att må bra därför att man kan prata med dom om ALLT! Dom är ens bästa vän, de sviker en aldrig! Man kan få en sån underbar relation till dom som inte går att bryta. Dom förlåter en alltid. Dom är en sån underbart fin individ!!
Varför ridningen får mig att må bra

Asså det är inte ridningen direkt som får mig att må bra. Det är samspelet med hästen. Jag hade bara kunnat sätta mig på Buz och åka runt på honom, det hade inte alls varit kul.. Utan det är när ryttare och häst verkligen hittar varann och flyger runt på banan!
Detta är MINA åsikter :)



Detta var ett av de BÄSTA ridpassen jag och Beauty hade. Vårt näst sista... </3
Vi fann verkligen varandra och vi flög fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0